koppar från min andra blogg jaoo.

Som ni kanske inte vet så har jag varit i sundsvall sedan tidigt imorse.
Först nån basket match med bräcke lagen osv,, men jag är då inte med och spelar. såklart.
jag var ju bara med lillasyster och kolla.. med mamsen då.
Sen drog vi t Himla Badet, jag och några andra åkte tidigare eftersom vi ändå inte spela.
btw, så var de rätt kul.
vi åkte ruschbanor eller hur de stavas och badade.... nehe?
nåt mindre kul var att nån spydde i poolen?!
oooohhh, så de blev inge mer bad för mig!!!!
istället ruschbanorna.
de var ju kul de också.

Jag är nöjd med dagen iallafall.

satt och pratade med Alice på väg hem..
planera lite osv inför påsken yeea ;) haha.
också kolla jag på Bolt också,
den här hunden som är med i filmer.. ja bättre kan jag inte förklara :$
kolla och kolla.. jag prata mest med Alice.

Nu är jag sjjjuuukt trött..
längta t kontoret klockan åtta. lite random program men ja.
då ska jag FIKA! teeeeeee och maaaackor ♥
svull?

skriver mer sen. pussssen.
jag och moa kan också hoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0