tudor tjurrr-dor

Inte kunnat blogga tooday.
efter skolan var de TUDOR! ♥
han var lite tjurig idag med, han hade nog även tränings värk sen helena körde han igår ;) kondition,kondition.
Han bockade några gånger men gick ändå frammåt för de mesta.
han drog ner huvudet i galoppen också?
vad har han kommit på för dumheter?
äh, de blir bättre snart eftersom de redan var bättre från i lördags.
flög av idag gjorde jag också.. var lite öm i benet sen i lördags då han slängde av mig,
så jag kände att jag inte hade så mycket styrka.
JAja, rätt snäll var han ju från i lördag liksom..
men snällare var han innan dom där två veckorna :@
aja, imorgon blir de ridning igen, LYDNAD!
han ska lyssna och jag ska visa att JAG bestämmer!!!!!!
de ska nog gå bra ;) haha.. känner mig lite ondske full, men. jaja. ;)
ni får denhär bilden idag.. på mig och älskling priiiiiinsen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0