A friend will always make you smile, specially when you don’t want to.


hejhej!
nyss kommit hem från en promenad med Moa.
haha, låter som värsta.. tanterna?
men vi hade iallafall hur kul som helst med myyycke skratt och prat!
om såhär, allt och inget..

iallafall så har jag varit och ridit Tudor idag,
han har ju stått i två veckor eftersom de gått magsjuka osv :s
aja, nu är vi igång igen!
Han var riktigt busig idag!!
bockade med jämna mellan rum och lite allmänt tjurig ;)
Han var vääldigt pigg alltså!
och sen.. skulle jag såklart vara så finulig och köra lite galopp..
aah, han bockade och jag flög av.. rakt i backen..
just då kändes de inte så mycket men sen...
när jag red Prinsen tex lite senare,
jag red lite kul faktiskt.. alltså Alicia och Moa skrattade så ja. hehe.
men nu är de bättre iallafall och de ska jag ju vara glad för!


Mina Prinsar, jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: bbecka

Söt blogg.

Hoppas ni får en underbart dag! :)

2012-04-11 @ 14:01:56
URL: http://rrebeckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0