Stallet

Chaa! Jag hade somsagt stalljour och åkte då till stallet med mamsen och en till och tog in hästarna.
Inget speciellt med det.
Träffade Denise och Alicia som red!
Vi snackade lite och det slutade med att jag stannade kvar i stallet med Alicia ;)
Jag fick testa på att rida Laura! Skitkul verkligen!
Laura är en storhäst(liten) som står på ridskolan! Hon har varit skadad och det är bara Alicia som har ridt henne under nån/några månader.
Ingen annan än hon har ridit på henne på länge så det var kul! Tack Alicia. <3

Hon testade mig lite och kastade lite med huvvet men jag är jätte nöjd över passet, speciellt i galoppen! Härligt! ;)

Nu ska jag ta och fika sen är det kudden som väntar :*

 
Laura

 

Kommentarer
Postat av: Alicia

Min älskling :') Hon är bäst!

2012-03-25 @ 22:58:35
URL: http://youngequestrians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0