Tävlingsdag

Hejsan! Har varit på tävling heeeela dagen!

Ja till och börja med så klev vi upp klockan 5... Haha lite trött nu känner jag! ;)

I första klassen: Så var han ganska seg och vi rev 1 hinder, helt okej runda. På framridningen var jag ofokuserad. Han blev inte riktigt varm i kroppen och lyfte därför inte på riktigt hovarna!

Andra klassen: Var han lite piggare och igång! Vi värmde upp mer och han var mjukare. Det var stilhoppning. Vi rev ett hinder där med. Men han var duktig och hoppade bra över oxrarna. Men fortförande tung i kroppen och inte riktigt framme vid skänkeln. Alltså jag kan inte säga att jag är jättenöjd, då ljuger jag. Men två helt okej rundor! Just nu tänker jag framåt mot nästa tävling! :D 

Imorn är det skooola. Blääää :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0