De här är jag, Denise Glad !

Heeej.
Denise heter jag, 12år, snart 13.
Bor i en liten håla mitt uti ingenstans :)
Nej, men Bräcke heter de, en liten by i jämtland.

Jag rider en storhäst som heter Karies, kallas Prinsen.
Ridskole häst är han och jag är då kvartsfodervärd.
nordsvensk född 1999, hur snäll och go som helst.
Han hoppar verkligen allt och duktig i dressyr är han också.
Honom har jag tävlat både i hoppning och dressyr.
Men de är hoppning som gäller! ;)
I träning går vi gå från 100cm-110cm-120cm..
men tävling har vi än bara startat 100cm i klubb.
och mycke tävling och träning kommer ni även att få se i bloggen.
Min Prins♥

Och sedan rider jag även en ståtlig liten Shetlandsponny vid namn Black Tudor(Tudor).
född 2001.
Han går då som B-ponny.
Honom har jag inte ridit så länge, kanske en månad eller något bara?
På den månaden då, så har han utvecklast så HIMLA mycket.
I ridningen i början var de, stop, bock, vägra och tjur!
men nu, SÄLLAN och då menar jag sällan tjurig!
men iallafall så har jag hunnit tävlat han en gång redan,
klubb var de.
De slutade med 4 fel. då var jag väldiväldiit nöjd.
Fram steg redan då, och de kommer så klart bli bättre med lite kondition.
även fler tävlingar med honom kommer de bli.
Min andra prins♥

Nu vet ni lite om mig och mina älsklingar.
är de nåt ni undrar över? jag svarar på alla frågor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0